A székhely problémája, és a megoldás

A székhely problémája, és a megoldás

A cégügyekkel kapcsolatos nehézségek mögött a z esetek zömében a pénz- és az időhiány áll. Amikor a székhely kérdése a probléma, akkor is ezekkel a kell számolni: ugyanis akár az irodabérlés, akár a saját otthonban berendezett székhely berendezése mellett döntünk, arra kell rádöbbennünk, hogy vagy a pénztárcánk sínyli meg a döntésünket, vagy az időnk szabad beosztása és az intimitásunk.

A székhelyszolgáltatás a harmadik opció, mely pénz és idő tekintetében is a legelőnyösebb választásnak bizonyul. Egyrészt nem kell munkaidőben az otthonunkhoz láncolva ülnünk egész évben, nem kell nekünk bíbelődni a levelek fogadásával és rendezgetésével, ahogy azzal sem, hogy bemutassuk őket a NAVnak, és nem kell százezreket kidobnunk az ablakon egy irodára, melyet lehet, hogy ki sem használunk. A székhelyszolgáltatás keretein belül a megbízott cég vállalja, hogy a hivatalos leveleinket fogadja, tárolja, rendezi, valamint hogy elektronikus módon továbbítja őket számunkra. Így képben lehetünk az ügyeinkkel, de a lehető legolcsóbb személyi titkárnő – a székhelyszolgáltató – intézi a velük kapcsolatos ügyeket, mi pedig azzal foglalkozhatunk, ami miatt megalapítottuk a cégünket.

Minden vélemény számít!