A Google Ads Amerikában és sok más országban már évekkel ezelőtt bevezette a Google Shopping hirdetési lehetőségeket, de Magyarországon csak az idei évben vált ez elérhetővé az Adwods hirdetői számára. A kifejezetten webshopok számára elérhető Google Ads funkció segítségével lehetőségünk van a Google találati listáján képes hirdetés formájában megjeleníteni a webshopunk termékkínálatát úgy, hogy a termékek árai is megjelennek. Ilyen módon nagyobb eséllyel fognak csak azok a felhasználók kattintani a hirdetésre, akiknek tetszik az ár és a kép alapján a termék is. Tekintettel arra, hogy a találati listán megjelenő Google Ads hirdetések CPC alapúak (azaz csak akkor kell fizetni a hirdetésért, ha valaki rákattint), így a Google Shopping is rendkívül költséghatékonyan működtethető. A Shopping előnyeinek köszönhetően a bevezetése után a Google Ads ügynökségek amint lehetett bevezették az ügyfelek fiókjaiban és így növelték a konverziók számát. Az elindításhoz szükség van egy Merchant center fiókra, feed-re, amelyről a termékeink fel tudnak töltődni a rendszerbe és utána lehetőségünk nyílik a Google Ads fiókban beállítani ennek segítségével a hirdetési kampányt.